× تصاویر و سفرنامه های تور های تابستان 97

سفرنامه تور آبشار آلوبن
مورخ 97/6/23
راهنما: شاهین جهانپور

در آخرین روز های فصل تابستان سفری داشتیم به آبشار زیبای آلوبن همه دوستان از دور و نزدیک از کوچک تا بزرگ گردهم آمدن تا سفر خود را به سمت آبشار شروع کنیم ...صبحانه دلچسبی خوردیم و بعد به مراسم معارفه پرداختیم تا با هم بیشتر آشنا شویم ...

سپس به قسمت خاطره انگیز سفر رسیدیم . حال باید از اتوبوس خدافظی کنیم ، نیسان سواری آن هم در دل جنگل های انبوه هیرکانی حال دیگری دارد .

پس از اتمام نیسان سواری نوبت به پیاده‌روی رسید ...

در مسیر چند بار از آب گذر کردیم تا لحظه موعود فرا رسید ، دیدن آبشار زیبای آلوبن ...

کمی استراحت کردیم و به بالای آبشار رفتیم و تا جایی که توانایی داشتیم آب بازی کردیم ...

دیگر همه خیس شده بودیم . پس از پایین اومدن از آبشار، چای آتشی نوش جان کردیم و به سمت ناهار روانه شدیم .

ناهاری بسیار خوش مزه در خانه ای روستایی میل کردیم .

بعد چای و استراحتی کوتاه ، به سمت اتوبوس ها حرکت کردیم . توقفی کوچک در منجیل ، برای خرید سوغاتی داشتیم . در مسیر بازگشت به بازی های بیاد ماندی انجام پرداختیم... تا اینکه به میعادگاه همیشکی ، البرز من رسیدیم ...