× تصاویر و سفرنامه تورهای اجرا شده در پاییز 91

جمعه مورخ 91/7/21
راهنما: سهیل صالحی
سلام !64
امروز ساعت 7 صبح از میدان سپاه حرکت کردیم. صبحانه رو در کنار سد کرج با منظره های روستای زیبای واریان که انرژی خوبی به همه گروه می داد نوش جان کردیم. در طول مسیر هم با یکدیگر آشنا شدیم اعضای جدید هم خودشون رو معرفی کردند و ما این افتخار آشنایی رو باهشون داشتیم. زمانی که به روستای شهرستانک رسیدیم همسفرها کوله های خودشونو برداشتند و بند کفشاشونو سفت کردند تا برای یک پیاده روی 1 ساعته از دل کوچه باغ های روستا آماده بشن.

یک گروه دیگر هم که از دوستان تهرانی بودند هم زمان با ما وارد مسیر پیاده روی شدند. بعد از نیم ساعت پیاده روی کنار رودخانه نفسی تازه کردیم و کلی آب بازی کردیم و خیس شدیم بعدشم یک عکس یادگاری با لباس های خیس گرفتیم.

دست پر مهر طبیعت پائیزی درختان منطقه را به زیباترین شکل رنگ آمیزی کرده بود در انتهای مسیر هم با درخت گردو با برگ های طلایی رنگش عکس گرفتیم.

بعد از بازدید از کاخ ناصرالدین شاه و قسمت های مختلف آن از جمله حمام و پلکان و حیاط چهار طبقه

همگی برای صرف ناهار زیرانداز رو روی چمن های کنار کاخ پهن کردیم

چای داغ آتیشی !32 در هوای نیمه ابری غروب جمعه آرامش خاصی رو برامون به ارمغان آورد در مسیر برگشت هم از مسیر درختان عبور کردیم
در جاده چالوس برای خرید لبنیات و خشکبار و سرویس بهداشتی توقف داشتیم حدود ساعت 7 هم کرج بودیم.
با تشکر از همه ی همسفرای عزیز ودوست داشتنی !24
Last edit: 11 سال 6 ماه قبل by yalda.

• محسن
  • محسن's Avatar
  • بازديد كننده
11 سال 6 ماه قبل #188 توسط محسن
خیلی دوست داشتم درکناریکسری ازدوستان که برام آشنا بودن این سفررو میامدم ولی قسمت نشد!