× سفرنامه تورها و تصاویر پاییز 92

مورخ 2 الی 92/8/3
راهنمای تور: سهیل صالحی

زیبایی ها را در سفرباید جستجو کرد . !52
هم نشینی جنگل های هیرکانی و دریاچه کاسپین نظر توریست های داخلی و خارجی را همواره به خود جلب کرده است چرا که فاصله ی بسیار نزدیک دریا و جنگل آب و هوای بسیار مطبوع و مساعد و همچنین طبیعت و چشم اندازی را فراهم خواهد کرد که هر بیننده ای را به خود جلب می کند تا کیلومترها مسیر را برای لذت بردن از این طبیعت بپیماید. !15
پنج شنبه صبح که از کرج حرکت کردیم، برای دیدن دریاچه آتشفشان ولشت لحظه شماری می کردم
این دریاچه در منطقه ی کلاردشت و روستای ییلاقی سنار قرار گرفته است.
آرام گرفتن در ساحل این دریاچه آب شیرین، برای همه گردشگران همچون خوابی رمز آلود خواهد بود . !33
بعد از ورود به جاده فرعی از جاده جنگلی پر پیچ و خم لذت بردیم تا اینکه به دریاچه رسیدیم ناهار رو کنار هم خوردیم !30

و قایق سواری کردیم داشتیم برای پیاده روی کنار دریاچه آماده می شودیم که باران دل انگیز پاییزی لحظات ما را زیبا تر کرد، زیر باران قدم زدیم و لذت بردیم و حسابی خیس شدیم. :unsure:
حدود ساعت 6 بعد ازظهر بود که به ویلای محل اقامتمون در کلار دشت رسیدیم. !55

بعد از اینکه بچه ها لباساشونو عوض کردن و گرم شدن دور هم نشستیم و کلی بازی و صحبت کردیم تا اینکه نوبت رسید به آماده کردن جوجه ها واسه شام زغال و منقل و تو بالکن تو هوای بارونی راه انداختیم
جاتون خالی جوجه کباب داغ تو اون هوای خنک خیلی چسبید . !54
تا دم دمای صبح بارون می بارید ولی صبح جمعه که از خواب بلند شدیم هوا کاملا صاف شده بود
بعد از خوردن صبحانه از خانه به سمت جنگلهای عباس آباد که بسیار زیبا و پاییزی شده بود حرکت کردیم

ماشین رو پارک کردیم و پیاده راهی جنگل های انبوه شدیم مسیر کنار رودخانه رو قدم زدیم و عکس گرفتیم. !60
بعد از آن به سمت قهوه خانه مش غلام رسیدیم چایی خوردیمو نفسی تازه کردیم !32

بعد از اون تاپ بازی کردیم و کلی خندیدیم !9 و کیف کردیم نهارو هم کنار دریا خوردیم بعد از آن دور همی دلچسب و ناهار و چایی تو هوای بارونی زود تر برگشتیم تا به ترافیک نخوریم یه توقف کوتاهم در کندوان داشتیم به عنوان اختتامیه برنامه آش خوردیم
و همه سلامت به کرج رسیدیم
به امید دیدار شما دوستان. !46

Last edit: 10 سال 6 ماه قبل by alborzAD.