× تصاویر و سفرنامه تورهای تابستان 93

سفرنامه تور روستای حسنجون
مورخ جمعه 93/7/18
راهنمای تور: پویا ملا حسنی

هنوز گرمای طاقت فرسای تابستان از یادمون نرفته ولی خنکای پاییزی از راه رسیده و اولین جایی که با خودش همراه میکنه مناطق مرتفع کوهستانی هست...
برای همین هم ما پیش قدم شدیم و به پیشواز پاییز رفتیم در روستای زیبای حسنجون....
صبح همه به موقع کنار ماشین حاضر شدند و سفر آغاز شد.
معارفه و صحبت و خنده تا رسیدیم به رستوران باغ سنگی زیاران و زیر آلاچیق های با صفای رستوران صبحانه رو نوش جان کردیم.

در مسیر توقفی داشتیم و چشم انداز دره طالقان و کوهستان شاه البرز رو دیدیم و توضیحاتی به همسفرها ارائه کردیم.

خیلی زود به اول روستا رسیدیم و پیاده روی ما بین باغات پر از گردو آغاز شد ... رنگ زرد درخت ها و بوی برگ درخت های گردو، حال و هوای کاملا پاییزی به کوهستان داده بود...

رفتیم و رفتیم و رفتیم و از تمام سختی های مسیر گذشتیم تا به کنار رودخونه رسیدیم و بساط ناهار رو پهن کردیم .... جای همگی خالی...

بعد از ناهار و چای آتیشی همسفرها با میثم به سمت چشمه رفتند و یه دل سیر آب پاک کوهستان رو نوشیدند و بعد از اون هم درخت های آلو نزدیک چشمه پذیرای ما بودند.

در مسیر برگشت هم دقایقی سکوت کردیم و به زمزمه ی باد در کوهستان گوش سپردیم....

با این که تعدادی از همسفرها خسته شده بودند ولی مصمم و با اراده پا به پای بقیه راه رو پیمودند.

برای خرید ماست، کره و دوغ محلی و سرویس بهداشتی هم توقفی کردیم و بعد از اون تا رسیدن به کرج، داخل ماشین به بازی و مسابقه پرداختیم که مثل همیشه مساوی به پایان رسید.

در این سفر با همسفرهای جدید و با صفایی آشنا شدم که امیدوارم مثل بقیه دوستان و همراهان البرزمن باز هم سعادت همراهیشون روداشته باشیم.

به امید دیداری نو در آینده ای نزدیک !12
كاربر(ان) زير تشكر كردند: اسدی

• ceasar
  • ceasar's Avatar
  • بازديد كننده
9 سال 6 ماه قبل #1091 توسط ceasar
hasan jon jaye ghashangie vaghan didanie ama payizesh kheyli sarde jalabeke hawa aftabi bode hesabi khob bode hawash injori ke man mibinam nice !49

9 سال 6 ماه قبل - 9 سال 6 ماه قبل #1096 توسط اسدی
سلام ما هم حسن جون رفتیم خیلی عالی خیلی خوش گذشت دوستان اگر امکان داره برید خیلی خوش میگذره !47 دوستان جدید بودن عالی بود مخصوصا پویا عالی بود سهیل حرف نداشت !67