× تصاویر و سفرنامه های تور های پاییز 97

مورخ 97/9/4
راهنما: محمدرضا زمان فر

دكتر اين بار برايم نم باران بنويس
دو سه شب پرسه زدن توي خيابان بنويس"

دوسه روزي نه! دوسه هفته و شايد هم بيش

سايه ي نسترن و صوت هَزاران بنويس

ز گراني خبرت هست حكيم دانا
لطف فرموده مرا نسخه ي ارزان بنويس

چند روز پیش یکی از دوستانم این شعر زییا را برایم فرستاد نمیدانم شاعرش کیست ولی از دل من خبر میدهد ...

آذر ماه
یکشنبه پاییزی زیبایی بود . با یارانی پر انرژی در تاریکی هوا سفرمان را آغاز کردیم . مقصد ما از دریاچه های معروف گیلان بود . با رسیدن همه یاران سفر آغاز شد و دل به جاده سپردیم همراه با نم نم باران زیبای پاییز تا به تالار شهر رسیدیم که میزبان قدوم همراهان بود برای صبحانه که مفصل نوش جان کردیم .
ادامه مسیر مراسم معارفه ای شاد و لذت بخش داشتیم و یاران برایمان کمی آواز خواندند و ابتدای سفر حسابی کیفور شدیم . حس و حال خوبی داشتیم با دیدن مناظر زیبای مسیر آن هم در باران ... با چند موزیک خاطره انگیز به روستای آقا سید شریف رسیدیم و در کنار کانال راندیم تا ابتدای دریاچه
همه با هم در بلندای چشم انداز دریاچه عکسی به یادگار گرفتیم .

هوای بارانی امکان روشن کردن آتش و چای آتشی معروف ما را نمیداد ولی با همکاری یکی از دوستان محلی تا ما گشتی در جنگل بزنیم چایمان حاظر شد .

ما هم به دل جنگل های بلوط زیبای منطقه رفتیم و از مرداب کنار دریاچه بازدید کردیم هم راهان عاشق عکس گرفتن و من هم عاشق عکاسی و نتیجه کلی عکس های زیبا بود .

عکس هایی با همراهی قطرات باران روی شاخه ها و برگ های پاییز بسیار زیبا بود و به کافه کنار دریاچه بازگشتیم .

که چایمان حاظر بود و دوستان نهار نوش جان کردند و کم کم سد خاکی سقالکسار را بدرود گفتیم و به مردابی در بین درختان که پوشیده شده بود از جلبکی سبز رنگ رفتیم .مرداب سراوان مقصد بعدی ما بود کمی شلوغ بود ولی بسبار زیبا که نمیشد از این زیبایی عکس های متعددی نگرفت گاه مناظر و گاه عکس های تکی و دسته جمعی...

دیگر زمان بازگشت فرا رسیده بود ... استراحت کوتاهی داشتیم تا خرید زیتون و عصرانه . بعد از توقف و کسب انرژی دوباره مسیرمان تا نزدیکای قزوین غرق در شادی بود چون شادی رسالت ما در زندگیست . بعد از قزوین دیگر جاده های آشنا خبر از رسیدن میداد . همه هم صدا نوای ای ایران را سر دادیم به امید آبادی میهن عزیزمان و در میعاد گاه البرز من جایی که سفر را آغاز کردیم ((آغاز راهی که پایان ندارد))
یاران را بدرود گفتیم به امید دیدارشان در سفرهای آینده ...
دلتون همیشه شاد و لبتون همیشه خندان .