× تصاویر و سفرنامه های تور های پاییز 97

سفرنامه تور دریاچه لاکان
مورخ 97/9/1
راهنما: شاهین جهانپور

امسال هم تو جشنواره جنگل های پاییزی با رفقای عزیزتر از جان دلمون رو زدیم به دریاچه لاکان. سفرمون رو با رفقای تهرانی و همکاری دوست خوبم پرهام و بقیه دوستان کرجی شروع کردیم.
مقصد اول ما تالار شهر قزوین بود که برای صبحانه توقف کردیم. بعد از صرف یک صبحانه دلچسب نوبت به برنامه زیبای معارفه رسید. هر کسی از این که در آینده دوست داره به کجای ایران سفر کنه گفت. بیشتر دوستان علاقه داشتن به جنوب ایران سفر کنند. پس از آشنایی در امامزاده هاشم توقف کردیم.
سپس به سراوان رسیدیم و از موزه میراث روستایی گیلان رد شدیم. توی پیچ و خم جاده تماشای درختان زیبا همراه با شنیدن آهنگ های زیبای محلی لذت سفر رو چند برابر کرد ...

به دریاچه و سد خاکی رسیدیم . همسفران مشغول گرفتن عکس یادگاری شدن. همینطور خرامان خرامان داخل جنگل رفتیم و قدم زدن و عکس گرفتن در طبیعت زیبا و درست کردن آتش در جنگل ...

اطراف دریاچه قدم زدیم و درباره جنگل و پرندگان و محیط زیست گپ زدیم. برای ناهار به کمپ برگشتیم. هیچکس نتونست در برابر چای آتیشی اونم توی این هوا مقاومت کنه.

دیگه نوبت برگشت رسیده بود. با جنگل های لاکان خداحافظی کردیم و در مسیر برگشت در منجیل برای خرید توقف کردیم. بعد از صرف عصرانه دوباره همسفر جاده شدیم و بقیه مسیر به شعر خوانی و بازی سپری شد.
راستی... تو فصل پاییز هرچیزی رو از دست میدید، بدید فدای سرتون! ولی واقعا حیفه آخر هفته ها توی این هوای بی نظیر و طبیعت هزاررنگ پاییز که انصافا خدا برامون کم نذاشته، سفر نریم و خونه بشینیم.
در انتها از دوستانم سینا و مهراد و ابوالفضل تشکر می کنم.