× تصاویر و سفرنامه های تور های پاییز 97

سفرنامه تور روستای ماسوله مورخ 97/9/16

بیشتر
5 سال 5 ماه قبل #2069 توسط travelloug
سفرنامه تور روستای ماسوله
مورخ 97/9/16
راهنما: شاهین جهانپور

در آخرین ماه از فصل زیبای پاییز ، سفر خودمون را به مقصد روستای ماسوله شروع کردیم . هوا بارانی بود و دل چسب و نوید سفری بیاد ماندنی رو میداد.
اولین مقصد ما ، تالار شهر قزوین بود که برای صرف صبحانه به آنجا رفتیم سپس به راه خود ادامه دادیم. حال نوبت شروع مراسم زیبای معارفه بود . همسفران تک تک خودشون رو معرفی کردن تا با هم بیشتر آشنا بشیم و این شروعی بود برای اتحاد و همدلی همسفران در طول سفر در امام زاده توقفی کردیم .


سپس به راه خود ادامه دادیم و از مناظر زیبای که در مسیر بودن بسیار لذت بردیم و با آهنگ های محلی لذت چند برابر شد به ماسوله رسیدیم .

[img]http://alborzeman.ir/images/tour/97/9azar/16masoule/masoule-9.jpg[/img شروع به گشتن و عکس گرفتن کردیم . [img]http://alborzeman.ir/images/tour/97/9azar/16masoule/masoule-10.jpg
در اول سری به آبشار زدیم ...


سپس به بازار قدیمی رفتیم . چندین نفر از همسفرها به گرفتن عکس با لباس محلی مشغول شدن .








ما هم قدم به قدم در روستا گشتیم تا در یک بلندی که مشرف به روستا بود مشغول خوردنه چای شدیم و حال شیرینی محلی رو مزه کردیم و به راه خودمان ادامه دادیم از ماسوله خداحافظی کردیم .








در فومن به ناهار خوردن مشغول شدیم و سپس در فومن توقفی برای خرید سوغات داشتیم به شعر خوانی و مرور خاطرات مشغول شدیم در منجیل هم توقفی داشتیم که عصرانه نوش جان کردیم و به راه خود ادامه دادیم و سپس مشغول بازی شدیم که آقا امین در این بازی برنده شد .
از همکار خوبم پرهام هم تشکر میکنم . شاد باشید ...
سفر پایان ندارد ...

شاهین جهان پور

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

زمان ایجاد صفحه: 0.095 ثانیه

نماد اعتماد الکترونیک

enamad

ارتباط با ما

    • تلفن : 34213531-026
    • موبایل : 09391725252
    • Email: info@alborzeman.ir
    • کرج، میدان سپاه ، به سمت سه راه گوهردشت ، بعد از خیابان بوستان ، ساختمان گلستان ، واحد یک