× تصاویر و سفرنامه های تور های پاییز 97

سفرنامه تور کویر ابوزیدآباد ( ویژه شب یلدا ) مورخ 29 الی 97/9/30

5 سال 4 ماه قبل - 5 سال 4 ماه قبل #2078 توسط travelloug
سفرنامه تور کویر ابوزیدآباد ( ویژه شب یلدا )
مورخ 29 الی 97/9/30
راهنما: شاهین جهانپور

در آخرین روزهای آذرماه سفری به کویر ابوزید آباد رو با جمع از همسفران شروع کردیم..
مثل همیشه مراسم زیبای معارفه رو داشتیم تا با هم بیشتر از پیش آشنا شویم از خواننده های مورد علاقه خود گفتیم و ترانه خواندیم . در مجتمع مارال برای استراحتی کوتاه مدت ، توقفی داشتیم ...
راه خود را به سمت ابوزیداباد ادامه دادیم کم کم به غروب آفتاب نزدیک شده بودیم توضیحاتی هم از رشته کوه کرکس و گنبدهای نمکی به دوستان ارائه شد آفتاب غروب کرد و ما در کویر بودیم چقدر شب کویر زیبا بود و دور آتیش به شادی و به خوردن چای داغ و شلغم و سیب زمینی کبابی نوش مشغول شدیم .

به اقامت گاه رفتیم و آقای کمال زارع برای ما از شب یلدا و داستان آرش کمانگیر گفت منصوره خانم و شوهرشان و شبنم بانو با خواندن ترانه های زیبا شب رو برای ما زیبا تر کردن .
پذیرایی هم که انار و هندوانه و میوه و آجیل بود که حسابی خوش گذشت تا پاسی از شب بیدار بودیم و سپس به استراحت مشغول شدیم و فردا صبح با نان تازه صبحانه نوش جان کردیم و به سمت کویر رفتیم تا در کویر پیاده روی کنیم .

به تفریحاتی که در کویر هست پرداختیم و بعد به اقامت گاه برگشتیم .

ناهار رو خوردیم و به استراحت مشغول شدیم سپس از ابوزید آباد خداحافظی کردیم در مسیر برگشت به شادی و بازی های دسته جمعی پرداختیم تا به کرج رسیدیم.