× تصاویر و سفرنامه تورهای بهار 94

سفرنامه تور 4 روزه استان گلستان مورخ 4 الی 94/1/7

بیشتر
9 سال 3 هفته قبل - 9 سال 2 هفته قبل #1184 توسط travelloug
سفرنامه تور 4 روزه استان گلستان
مورخ 4 الی 94/1/7
راهنما:شهام نخبه زعیم


سفرنامه گلستان:
٤ فروردين ١٣٩٤ اولين سفر چند روزه سال جديد به مقصد استان سر سبز گلستان بود ، سفري كه از ماه ها قبل برنامه ريزي شده بود . صبح ساعت ٥ همه بچه ها آماده شدن و ما هم راهي فيروز كوه شديم ، در ابتداي مسير بعد از معرفي خودم و اعلان برنامه اونروز كمي استراحت كرديم تا رسيديم رستوران براي صرف صبحانه . !47
بعد از صبحانه هم يكايك همسفرهامون خودشونو معرفي كردن و توي مسير هم مهدي لطفي توضيحاتي در خصوص پل ورسك بهمون داد . حدود ساعت ١:٣٠ هم رسيديم گلوگاه و بعد از خوردن نهار رفتيم سمت بندر تركمن ، اونجا خيلي شلوغ بود ما هم طبق قرار قبلي با همسفرانمون يكراست رفتيم قايق سوار شديم و از راه دريا رفتيم آشوراده .












وقتي همه رسيدن با هم يك دوري تو جزيره زديم و از قلعه كهن گذشتيم و به سمت دريا رفتيم كه از شانس خوبمون تونستيم چندتا فلامينگو ببينيم كه مشغول استراحت و تغذيه بودند و داشتن خودشونو براي سفر طولاني كووچ آماده ميكردند.
دم دم غروب بود كه همه كنار ماشين آماده شدند تا بريم سمت آزاد شهر محل اقامتمون. !41
روز دوم هم رفتيم خان ببين براي بازديد از آبشار هاي منحصر بفرد شير آباد ، اونجا آقا احسان راهنماي محلي به ما ملحق شد و كليه بچه ها تا آبشار اول اومدن و تو مسير هم كلي عكس گرفتند . بعضي از همسفرهاي ماجراجو به اتفاق هم رفتيم تا آبشار دوم هم ببينيم. و خيلي زود برگشتيم.












اونروز نهار و تو هتل خورديم و بعد از يك استراحت كوتاه رفتيم جنگل راميان ، هواي عصر اونروز گلستان نيمه ابري بود . وقتي به راه چشمه گل راميان رسيديم متوجه شديم آب رودخانه پل و خراب كرده و ما هم رفتيم پارك جنگلي راميان و اونجا آتشي روشن كرديم و بچه ها ام كلي با هم وسطي بازي كردند و گفتيم و خنديديم و شب به هتل برگشتيم.















روز بعد راه سپار روستاي گچي سو شديم و بعد از خوردن نهار هوا شروع به باريدن كرد و وقتي به بقعه خالد نبي رسيديم هواي مه آلود فضاي اسرار آميز خالد نبي و اسرار آميزتر كرده بود . بعد از بازديد از خالد نبي به سمت روستاي گچي سو برگشتيم تا چند ساعتي ميهمان تركمن هاي خونگرم باشيم و با موسيقي محلي آنها آشنا بشيم .









روز آخر هم از درياچه و باغ عباس آباد بازديدي داشتيم و بعد از خوردن نهار راهي كرج شديم .
شب هنگام هم به كرج رسيديم و لحظه خدا حافظي ..... !35
سفر يعني آغاز يك راه طولاني به اسم دوستي
Last edit: 9 سال 2 هفته قبل by travelloug.

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

مدیران انجمن: admin1
زمان ایجاد صفحه: 0.091 ثانیه